torsdag 5 januari 2012

Men fy på er samhällsbyggare!


Just nu håller jag på att sy fast märken på min overall. Märket här till vänster köpte jag på senaste Tentapuben. Märket är ett för en sektionsdrinks och går att köpa när man tillsammans med en kompis blandar betongblandaren. Den finns i tre varianter. Kille-kille, tjej-tjej och kille-tjej. Jag gjorde med min kompis som är kille och vi fick då varsitt märke som ser ut som det på bilden. Ser ni något konstigt med märket? Ser det lite snett ut? På mitten av märket sitter tre häftstift. Samhällsbyggarna har alltså klippt isär kille-kille märken och tjej-tjej märken och gjort egna kille-tjej märken. FAIL! Jag vill inte ha ett trasigt märke. Jag hoppas verkligen att det kommer finnas tillfälle att klaga och få ett nytt fint märke. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar