onsdag 4 januari 2012

Jag får fler läsare

I går hade jag 86 sidvyer. Det är det mesta jag har haft sedan jag startade denna blogg. Det är kul att se att folk hittar hit och att de verkar vara intresserade om vad jag skriver. Just nu blir det inte så mycket om skolan eftersom det är jullov. Men snart sätter det igång igen. Den 14 januari ska jag iväg med ett gäng till Åre. Det är sektionen som anordnar. Ska bli kul. Jag har aldrig tidigare varit iväg och åkt skidor i flera dagar så får se om jag orkar. Jag har släkten i Gävle så då har vi åkt till kungsberget över dagen när vi varit där uppe.Men nu ser jag fram emot att åka till Åre. Mest ser jag nog fram emot att umgås med folket som ska med upp.

Kommentera gärna om ni undrar över något om livet på KTH eller vill att jag ska skriva om något speciellt.

2 kommentarer:

  1. Jag hittade din blogg via Tjuvlyssnat. Jag tror att alla sektioner åker till Åre nu i helgen, så det blir nog en bra drag. Vi kanske ses i backen, eller after-skin!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag har också hört att flera sektioner åker då. Ja, vi kanske ses. :)

      Radera