tisdag 13 mars 2012

Plugga bort ångesten

Idag sitter jag i en ny läsesal. För de heter det tydligen och inte lässal som jag tidigare har skrivit. Just ni sitter jag till och med i ett läsgalleri. Vet dock inte skillnaden på ett galleri och en sal. Galleriet är ju inte enormt stort direkt. 

Idag har jag provat öronproppar som Anna tipsade mig om i en kommentar. Vet inte om jag gillar det eller inte. Jag får mest ont i hörselgångarna men det stänger ute ljudet bättre. 

Så här fint radar jag upp mina saker när jag pluggar. (ja, bilden blev lite mörk men jag vågade inte använda blixten eftersom det troligen skulle störa folk)

1 kommentar:

  1. Skönt att de att du testade öronproppar. Är nog individuellt hur man upplever att ha öronproppar på sig. Allas öron är ju olika. Tycker det är stor skillnad på olika sorters av öronproppar. Vissa får jag ont av andra känner jag inte ens av att jag har dem i öronen, förutom att det blir helt tyst. Ett tips kan vara att använde en mindre storlek. De gånger jag sover med öronproppar så använder jag apotekets rosa öronproppar av vax. Hur sköna som helst dock brukar jag plugga med vanliga skumproppar då jag tycker de dämpar bättre.

    SvaraRadera