torsdag 1 mars 2012

Nymble nattklubb

Idag mår jag som jag förtjänar. Igår var det nattklubb i vårt kära kårhus Nymble. Det var bra drag och sjukt många kemister där. Hade det varit overallfest så hade dansgolvet lätt varit helgult under vissa tidpunkter. På ett eller annat sätt lyckades jag få i min en hel del alkohol trots att jag hade tänkt ta det lugnt. Det är de som är problemet när det är billigt.  

Det blev snabbt varmt på dansgolvet så vi var ett gäng som gick ut för att svalka oss. Då fungerade inte stämpeln så de skrev på armen i stället. Nästa gång vi gick ut fungerade stämpeln så då blev jag så här fin på armen. 


Jag försökte utläsa vad de hade skrivit men kan varken läsa stämpeln eller den andra skriften. 

Senare på kvällen lyckades jag klämma fingret i toalettdörren så att det började blöda. Och allt slutade med att jag stod och väntade på nattbussen i 40 minuter. Timning är inte min starka sida. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar