söndag 4 mars 2012

Krexet internat

Igår var det internat med KREXET. Vi var i en scoutstuga i barkarby. Temat var som tidigare nämnt IT i Indien. Kostym hade klät ut sig till ET i Indien. Både teknik och Dekor körde indian stilen sen var många som vi. Typ datanördar med indisk touch. Själva KXM som är vårt klubbmästeri var indiskt IT företag som gick runt och snackade dålig engelsk med indiskbrytning hela kvällen. Så synd att jag inte tog några bilder som jag kan dela med mig av. 

Hela gårdagen gick i Indiskt-tema. Allt från mat, klädsel till aktiviteter. Innan middagen fick alla grupper uppgift att göra en 2 minuter lång bollywood kärlekshistoria. Vi fick dra tre lappar med en huvudperson, en titel och en plot. Detta visades sedan upp under sittningen vilket var hysteriskt kul. Störta problemet var att de körde stenhårt på 2 minuter. Efter 1,5 minut satte musik igång som man skulle dansa till. Vi han inte med allt som var planerat men hade kul ändå. 

Från kick-offen som var tidigare i våras var det flera som blev väldigt fulla och fick igår göra ett skamgyckel (gyckel = uppträdande under sittning) där de bad och ursäkt och skyllde på att de hade varit för fulla. 

Efter mycket dansande lades liggunderlag ut och på nått underligt sätt fick jag två killar som låg tvärsöver mitt och en annans tjej liggunderlag eftersom de saknade. Jag låg alltså större delen av natten med benen över två killar. 

Efter en natt med lite sömn serverades frukosten framför vasaloppet med blåbärssoppa och hembakade frallor. De i KXM skämmer bort oss. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar