lördag 3 mars 2012

Fredag

Idag har jag varit på date med Chemistry 3. Det var en ganska dålig date. Jag insåg ganska snabbt att hen var väldigt intelligent men det kändes som att vi aldrig skulle funka eftersom hen var för självupptagen. Hen pratade bara om equilibrium hela tiden. Det var i och för sig lärorikt med tanke på att kursen jag läser just nu heter just kemisk jämvikt. Kom på mig själv flera gånger att jag tappade fokus och började tänka på annat. 

Efter vår date stack jag hem till mor och far för att snylta lite mat och bli omhändertagen. Det är väl det man har föräldrar till eller?! Med mig hem hade jag en IKEA kasse med ett liggunderlag och en sovsäck. Imorgon ska nämligen vi i KREXET iväg på internat. Vi ska festa i någon stuga någonstans och lära känna varandra bättre. Temat är IT i Indien. Sjukt svårtolkat. Vi spånade ganska länge innan vi kom fram till vad vi skulle klä ut oss till. Vad tänker ni på? 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar