lördag 26 maj 2012

Plugga mera

I början av veckan fick jag ett gratisprov på berocca boost. Jag testade den och tyckte faktiskt den gav uppiggande effekt precis som efterfrågades. Perfekt tänkte jag. Låter ju sjukt smidigt nu när det är tenta-p.

Igår gick jag därför till Apoteket för att köpa fler. Jag stod där en bra stund och kollade fram och tillbaka även på de andra kosttillskotten och vägde fördelar och nackdelar. Tillslut kom det fram ett biträde och frågade om jag behövde hjälp och jag sa som det var att jag hade testat Berocca boost och tyckte den var bra så jag funderade på att köpa den. Självklart sneglade jag även på vanlig Berocca som var billigare med utan koffein. Jag och biträdet diskuterade för och nackdelar. Tillslut sa jag att jag tänkte använda den under tenta-p och tänkte att då kan det vara bra med koffein. Biträdet berättade då att hon gjorde sin praktik på apoteket och att hon själv hade använt berocca boost under tentaperioderna och att det absolut var den jag skulle ha. Och där var diskussionen klar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar