lördag 19 maj 2012

Motionera mera

Sensation: idag här jag varit ute och sprungit. Känner mig väldigt duktig även fast det inte var så långt jag sprang och heller inte så lång tid. Jag har inte världens bästa kondis. Det gick inte snabbt men jag är nöjd ändå. Gick mycket bättre än vad det tidigare har gått när jag varit ute och sprungit. Förstår inte det med tanke på att senast jag var ute på joggingrunda var förra sommaren och inte här jag tränat mycket sedan dess. Skyller på dansträningarna från Krexet.


Får se hur mycket traningsvärk jag här imorgon...


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

  1. Duktigt iaf! :D

    Och ja men jag menar det. Och jag skulle ju bara äta risifruttin och sen äta mat när jag kom hem hade jag tänkt, det sket sig ju något när risifruttin var möglig ^^

    SvaraRadera