onsdag 23 november 2011

Vettigt?!

Varför blir det så här? Vissa dagar gör man inget vettigt känns det som. Igår hade jag labb från 8-13. Efter det var man rätt trött och väldigt hungrig. Vi får ju aldrig äta på labb eftersom det är stor risk att man då råkar få i sin någon av kemikalierna vi labbar med som oftast är frätande/hälsofarliga/giftiga.
   Efter att ha suttit mig igenom en till etik lektion och mest satt och tänkte på annat så hade krexet sökpub. Krexet är kemisektionens andra spex (Nollespexet är det första där jag medverkade i kören). Jag hade bara tänk vara där en kort stund och sedan gå hem för att plugga och käka middag. Det slutade men att jag satt med ett gäng klasskamrater och snackade och drack cider till 22.
   Hur mycket pluggade jag igår? Inget. Och idag hade jag bokat tvättstugan klockan 07 för att hinna med att både tvätta och plugga. Jag snoozade mig igenom väckarklockan och vaknade tillslut 10. Då var tvätttiden slut. Ska ta och plugga lite nu innan det bär av till skolan. Har bara en lektion idag och börjar 15. Rätt skönt ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar