tisdag 15 november 2011

MD sök

Igår var det sök till olika organ inom kemisektionen. Bla Musikaliska Direktoriet (MD). Där vill jag väldigt gärna gå med. MD är de rosa gyckelorganet på kemi och jag älskar att sjunga så jag anser att det borde passa mig bra. Jag hade skrivit ett gyckel som jag dessvärre tappade bort texten på när jag framförde. Hoppas de bortsåg från det.

Så här går ett sök på kemi till: 
1. Skicka in anmälan till valberedningen
2. Gå på intervju till valberedningen
3. Antingen nominerar valberedningen dig eller så blir du inte nominerad. oavsett vad så får du,om du vill, stå kvar till nr 4.
4. slutgiltigt beslut tas på SM (sektions möte) där alla medlemmar i sektioner får vara med och rösta fram de som de tycker är bäst lämpade.



Jag har genomfört steg 1 & 2 . Hoppas de hör av sig om nomineringen i veckan. Jag tänker stå kvar till SM oavsett om jag blir nominerad eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar