onsdag 8 februari 2012

Tentaångest och portkodsångest

Ibland kan man ha sådan sjuk tentaångest. Man vill verkligen inte plugga men vet samtidigt att det är enda sättet för en att klara tentan. Nu pluggar jag dessutom till en omtenta. Eller pluggar och pluggar. Jag har inte rört böckerna idag. Istället har jag sprungit runt i lägenheten och letat efter brevet från min förening om att vi ska byta portkod. Detta kommer ske på fredag har jag skrivit in i min kalender men jag har inte skrivit in någonstans vad den nya portkoden är. Jag har gått igenom pappersinsamlingen två gånger och blivit så desperat så att jag har börjat kolla under soffan och sängen. Det känns pinsamt att behöva fråga någon granne men det är ungefär det alternativet jag har just nu. Om inte pappret dyker upp mirakulöst vill säga. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar