onsdag 15 februari 2012

Dennis


Idag har jag varit ganska nedstämd och inte alls sugen på någonting. Har suttit vid datorn stor del av dagen och surfat runt. Kom precis till Dennism. Jag tycker det kan vara intressant att läsa hans blogg mest för att han har helt vriden världssyn. Som att man är tjock om ens lår går ihop. Inlägget jag fastnade på nu var att han uppmanade sina fans att skriva och berättade om sig själva. En av punkterna man skulle skriva med var vikt. Förstår verkligen inte vad det har med det hela att göra. Jag bryr mig inte om hur mycket jag väger. Det kan nog vara en 5 kilo för mycket. Beroende på hur man räknar med för mycket. Men varför hetsa upp sig över det?! Och varför gör Dennis en sådan stor grej av det hela? 


Han må se bra ut men tyvärr anser inte jag att han har så bra åsikter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar