torsdag 16 februari 2012

Cellbiologi

Idag gick jag till biokanslit eftersom jag inte har blivit registrerad i en kurs. Detta innebär att bla CSN inte ser att jag läser så många poäng som jag anmält för studiemedel och jag i slutändan kan bli återbetalningsskyldig. Typiskt obra med andra ord. När jag kommer dit får jag reda på att det är något fel och att jag måste kontakta min studievägledare som sitter på kemikanslit, ca en kvarts promenad bort. När jag väl kommer til kemikanslit så har de stängt. Jag blir så trött. Och imorgon har båda kanslierna stängt. Har nu skickat ett mail till min studievägledare och hoppas att allt löser dig till på måndag.


Så här fin kan celldelningen se ut. Det gick vi igenom idag i cellbiologin som jag inte är registrerad i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar