fredag 17 februari 2012

KAKA

Jag har helt glömt bort att skriva om KAKA som var i tisdags. Det var ett gäng föreläsningar bla av en doktorand och en före detta bioteknikstudent som nu jobbade med något helt annat. Det var inspirerande även fast jag kände att jag var där några år förtidigt. Fick bra råd så som att se till att ha kul och att det är bra att engagera sig i exempelvis sektionen för att träna på att ha många bollar i luften och visa att man kan hantera. Det var även intressant att höra mer om hur det är doktorand och att veta att man kan jobba med annat även fast man studerat med att jobba med bakterier. 

På kvällen var det gasque och MD-12 premiär. Väldigt roligt. MD var jätteduktiga.  Killen som satt mittemot mig var full redan innan fördrinken. Han lyckades välta ut sitt vattenglas över mig. Jag var glad över att det inte var vinglaset. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar