torsdag 11 augusti 2011

För ett tag sedan kom posten. Jag hörde hur brevinkastet öppnades och hur nånting ramlade ner på golvet. Det var ett kuvert från KTH. Från kemisektionen. Info om mottagningen. Woop woop. Det är så synd att jag kommer missa halv för att jag är bortrest men jag kommer kunna vara med en del.
   I brevet fanns ett häfte med info. Längst bak var det en ordlista. Jag skratta högt flera gånger när jag läste där. Under F fanns förskola med förklaringen se Stockholms universitet. Det var mycket skitsnacka om de andra sektionerna och mycket internt. I love it. Tänker tillbaka på kära gamla NT-veckan med NT-showen som final. NT-showen är inspirerad av bla KTH och det märks så tydligt. Det är samma tugg liksom. Ser jag fram emot detta eller vad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar