onsdag 3 augusti 2011

Borde jag flytta?!

Jag har börjat fundera väldigt mycket på hur det ska gå med ekonomin när jag börjar plugga. De där drygt 8000 man får (lånar) av CSN är inte mycket att hänga i julgranen. 
   Jag har kollat runt lite efter något billigare boende men det behövs alltid så många ködagar. Jag har gått med i SSSB men jag kommer inte långt med mina 90 dagar jämfört med andras 600-700 dagar. Jag skulle vilja flytta närmare KTH. 
   Jag trivs väldigt bra i min lägenhet. Är egentligen lite kär i den. Nära till pendeltåget som tar en kvart i till stan. Helt okej egentligen. Men jag tycker att hyran är lite hög. Det är väl till att be till högre makter att de sänker hyran. Jag har i och för sig inte börjat plugga på riktigt än och fått sån där tajt ekonomi än. Det återstår att se. 


Min spargris Scott får hjälpa mig om det blir för jobbigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar