onsdag 4 april 2012

Helt plötsligt blev köket en syatelje

Jag hade planerat att städa ikväll eftersom det ser ut som ett tredje världskrig. Det var bra länge sedan jag gjorde det helt enkelt. Istället förvandlade jag köket till syatelje eftersom jag ansåg att lite mer går det nog att stöka till det. Jag gav mig på att laga min ovve eftersom revan som jag tidigare skrivit om har blivit ännu större.


Före: 
Revan vid märket Trafikplats DRAGET blev dubbel så lång efter senaste tentapuben. 


Efter:
Inga revor mer. 

Nu sitter dock Trafikplats DRAGET löst eftersom revan hade spridit sig under märket. Jag får ta och sluta blogga och sy färdig istället.

Behöver jag tillägga att jag fortfarande inte har diskat sedan middagen utan satte igång med detta istället?! Ibland undrar jag hur jag klara av att plugga med tanke av hur impulsdriven jag är. Men just det så har jag sjukt svårt att fokusera när jag pluggar också.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar