tisdag 6 december 2011

Krexet och labb samtidigt!?

Jag har helt glömt att skriva om att jag ska vara med i BDS (Biroll, Dans och Sång) i Krexet. Jag kommer alltså ha en biroll, få sjunga och dansa. Kul, kul, kul! Imorgon ska vi ha vår första träff i gruppen och sedan är det även stormöte med alla grupper. Ser verkligen så fram emot detta. Jag fick dock reda på att jag imorgon kommer få göra den labb jag inte kunde göra i fredags pga migränen. Från 14-20 kommer jag stå i labbet. 16:30 kommer vi ha möte med BDS och 18 stormöte. Det är någon ting som inte går ihop här. Jag bara hoppas att jag slipper vara på labbet till 20. Jag har ju förberett allt så mycket det bara går och hoppas att jag inte behöver vara med på genomgången eftersom jag var med på den när jag fick migrän. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar