måndag 19 december 2011

Hemma plugg

Gick upp vid 7 för att göra mig i ordning och åka till skolan. Kom sen på att dagens plugg mest består av att läsa så då kunde jag lika gärna vara hemma. La mig i soffan och läste. Självklart somnade jag och vaknade två timmar senare. Förstår inte hur detta var möjligt. Hade nyss sovit 8 timmar men det var tydligen inte tillräckligt. Men det är rätt nice att plugga hemma. Då kan man ju ha på sig vad som helst utan att någon tittar konstigt på en. Jag går just nu runt i ovven. I <3 ovve. hehe. Men den är så sjukt mysig att gå runt i. Istället för mjukisar liksom. Dagens mål är att läsa att föreläsningsanteckningar och förstå. Vi får se hur det går. Har 7 föreläsningar kvar så det ser väl lovande ut. eller? Önska mig lycka till. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar