fredag 1 juni 2012

Plugghets

Om 6 dagar ska jag åter igen testa min lycka i envariabelanalys. Tredje gången gillt som det så fint heter. Jag känner att jag har turen på min sida då jag INTE ska skriva i samma sal som jag skrev den i de två senaste gångerna. På torsdag sitter jag i en ny sal som inte är förknippad med F som i fail. På torsdag ska jag skriva minst 16 poäng på tentan och bli godkänd. Hur jag ska lyckas med detta vet jag inte än. Kan vara så att jag har slitit av allt mitt hår alternativt tuggat sönder mina naglar till dess.

   På torsdag ska jag gå ändå bort till M och komma ut med ett leende på läpparna och tusen kilo lättare när denna kurs lyfts från mina axlar.


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

  1. Lycka till. Allt jag kan saga ar att det blir battre, hur lite trost det an ma vara.

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du klarar det! Tjata på att få komplettera i värsta fall, om du ligger nära gränsen =)
    Heja!

    SvaraRadera